Reklamacja towaru
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- pisemnie na adres: ul. Babina 11 , 62-800 Kalisz;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@hokus.pl
Zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego: 508 661 653
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji